מאחורי הקלעים של כתיבת נפש בריאה בגוף בריא

מירב הראל מציגה את הספר

"נפש בריאה בגוף בריא" הוא ספר שמביא את בשורת הריפוי העצמי. מירב הראל, מחברת הספר, מסבירה בסרטון זה על הספר ומה ניתן ללמוד ממנו, למי הוא מיועד, מאילו מחלות היא ריפאה עצמה, על המחקר שערכה בתחום וכיצד הספר יכול לשנות את חייכם.  

למה נבחר המשפט "נפש בריאה בגוף בריא" לשם הספר

מירב הראל, מחברת הספר "נפש בריאה בגוף בריא – 8 מפתחות לריפוי הגוף והנפש", מספרת מה עמד מאחורי הבחירה של שם הספר, מדוע בחרה דווקא במשפט המוכר "נפש בריאה בגוף בריא", מה הפרשנות החדשה שהיא בעצם מציעה למשפט הותיק והחכם הזה ואיך כל זה קשור לריפוי עצמי…

מאחורי הקלעים של כתיבת הספר:
1. פרק לאמיצים בלבד

בסרטון זה, הראשון מבין סדרת סרטונים שתספר על מאחורי הקלעים של כתיבת הספר "נפש בריאה בגוף בריא", מירב הראל מספרת כיצד המפגש עם התכנים של אילנה רוגל, מחברת כרכי האנציקלופדיה "על רוח וחומר", השפיע עליה עמוקות ועזר לה לקבל החלטה סופית בנוגע להכנסת תכנים רוחניים גבוהים (מאוד!), לספר שדן ברובו בחיבור בין הגוף לנפש, או במילים אחרות – כיצד המפגש עם תכניה הגבוהים של אילנה עזר לה לפעול מתוך קשב עצמי וחיבור למה שהרגיש לה נכון – להעביר את אותו ידע גבוה על ההקשרים הרוחניים של המחלות הפיזיות והנפשיות שלנו, מבלי להיות מוטרדת מאיך תגיב על כך הסביבה או איך היא תקבל אותם. 

מאחורי הקלעים של כתיבת הספר:
2. איך הכל התחיל

בסרטון זה, מירב הראל מחברת "נפש בריאה בגוף בריא – 8 מפתחות לריפוי הגוף והנפש", מספרת איך התחילה בפועל כתיבת הספר אחרי שנים של מחשבות על הנושא ואיסוף חומרים רלוונטיים, ואיך החוויה העוצמתית שחוותה באותו לילה מכונן השפיעה על המשך הכתיבה.

מאחורי הקלעים של כתיבת הספר:
3. אתגר השיחזור

בסרטון זה, מירב הראל מחברת "נפש בריאה בגוף בריא – 8 מפתחות לריפוי הגוף והנפש", מספרת על האתגר הכי גדול שהיה לה במהלך כתיבת הספר – שחזור כל האירועים השונים שהיו חלק ממסע הריפוי הארוך שהתפרס על פני 10 שנים ושבע חזיתות (מחלות) שונות, ועל תת האתגר הנוסף – שחזור המחשבות והאמונות שליוו את האירועים על אותו ציר זמן.