מידע כללי על ריפוי עצמי

מסע הריפוי העצמי של מירב כלל החלמה מ-8 מחלות וחוליים;
אסטמה, בולימיה, מאניה דיפרסיה, תת פעילות בבלוטת התריס, מיגרנות, פריצות דיסק, אלגריות, והתמכרות לסמים קלים.
המסע ארך 11 שנים במהלכן חקרה את תחום הריפוי העצמי וההבראה בארץ ובעולם.

מה זה ריפוי במילה אחת?

למה ריפוי הוא שינוי, באילו רבדים השינוי הזה בא לידי ביטוי, אילו ניקויים הוא צריך לעשות, במה החיבור לעצמו בא לידי ביטוי ומה אדם צריך לשנות על מנת לרפא עצמו...

שלוש המסקנות הכי חשובות
על ריפוי עצמי

3 המסקנות הכי חשובות שהסקתי ממסע הריפוי העצמי שלי מ-8 מחלות וחוליים (אסטמה, בולימיה, מאניה דיפרסיה, תת פעילות בבלוטת התריס, מיגרנות, פריצות דיסק, אלרגיות, והתמכרות לסמים קלים). המסע ארך 11 שנים במהלכן חקרה את תחום הריפוי העצמי וההבראה בארץ ובעולם.

מהו היתרון שלנו על פני הרופאים?

כיצד 3 המגבלות העיקריות של הרפואה המודרנית (עוסקת רק בגוף, סימפטומטית ותרופות הן הפתרון היחיד), הן היתרון של אלו מאיתנו שלא למדו בבית ספר לרפואה וכיצד מנצלים את היתרון הזה על מנת לרפא את עצמנו.

האם יש הבדל בין ריפוי מחלות גופניות לנפשיות?

בסרטון הזה מירב הראל, מחברת הספר "נפש בריאה בגוף בריא - 8 מפתחות לריפוי הגוף והנפש", עונה על השאלה 'האם יש הבדל בין ריפוי מחלות גופניות לנפשיות? התשובה הקצרה היא לא. בסרטון מירב מפרטת למה אין הבדל בכל הקשור לריפוי המחלות, על השינוי התודעתי בתפיסת המחלות, על ההשתנות שמחייב הריפוי, על ארבעת ערוצי הריפוי ומה כן מחייב הריפוי של מחלות נפשיות.

מה חייבים לפני שיוצאים למסע ריפוי עצמי?

רצון

מהו המצרך הכי חשוב שבלעדיו לא ניתן לצאת למסע ריפוי, שבלעדיו אין נביעה פנימית, שבלעדיו אין יכולת לנקוט בשום מעשה על מנת לרפא את עצמנו? שבלעדיו קשה יותר לקום מנפילות או להתמודד עם אכזבות, שבלעדיו קשה יותר לראות את האור בקצה המנהרה ושבלעדיו לא ניתן לשנות הרגלים שלא תומכים בגוף או בנפש שלנו?

חלק א' - מה לאהבה עצמית ולריפוי?

כיצד אהבה עצמית קשורה לריפוי, למה היא מגדירה אותה כזכיה האמיתית בלוטו ואיך אנחנו יודעים שאנחנו באמת אוהבים את עצמנו?

חלק ב' - אהבה עצמית בתכלס

בהמשך לסרטון הקודם שעסק באיך אהבה עצמית קשורה לריפוי ולהבראה ממחלות, מירב הראל, מחברת הספר "נפש בריאה בגוף בריא- מפתחות לריפוי הגוף והנפש", מסבירה בסרטון מה זה אומר בפועל אהבה עצמית, איך היא באה לידי ביטוי בחיי היום יום ובכל המעשים והאינטראקציות שכולנו חווים בחיים, כמו כן - מהו המשפט שמומלץ לחיות לפיו על מנת לממש אהבה עצמית במבחן המעשה?

איך קמים מנפילות?

בסרטון זה מירב הראל, מחברת הספר "נפש בריאה בגוף בריא-8 מפתחות לריפוי הגוף והנפש", מספרת על האכזבות שהיו לה במהלך מסע ההבראה שלה, כיצד קמים מאותן נפילות ואכזבות שהן חלק מהמסע ומהו הכלי היעיל ביותר על מנת לקום, לנער את האבק ולהמשיך הלאה.

שמונת המפתחות לריפוי עצמי ברצף

בסרטון זה מירב הראל, מחברת הספר "נפש בריאה בגוף בריא - 8 מפתחות לריפוי הגוף והנפש" מרכזת את שמונת המפתחות בהם יש לנקוט באם אנו רוצים לרפא את עצמנו מהמחלה או מהכאבים מהם אנו סובלים ולחיות חיים בריאים ללא כל תלות בכדורים או באיזון המלאכותי שהם מעניקים. מירב נותנת הסבר קצרצר על כל אחד מהם : 1. אמונה 2. מחלה היא כלי לריפוי 3. אחריות אישית 4. אומץ 5. שאלות 6. כאב 7. דרך אישית 8. אמונה בקונצרט האלוהי.

למה נבחר המשפט "נפש בריאה בגוף בריא" לשם הספר?

מירב הראל, מחברת הספר "נפש בריאה בגוף בריא - 8 מפתחות לריפוי הגוף והנפש", מספרת מה עמד מאחורי הבחירה של שם הספר, מדוע בחרה דווקא במשפט המוכר "נפש בריאה בגוף בריא", מה הפרשנות החדשה שהיא בעצם מציעה למשפט הותיק והחכם הזה ואיך כל זה קשור לריפוי עצמי...

הסבר מפורט על 4 ערוצי הריפוי

נפש בריאה בגוף בריא- מה הם ארבעת ערוצי הטיפול?

בסרטון זה מירב הראל מסבירה מה הם ארבעת ערוצי הטיפול לאלו המעוניינים להבריא ולרפא את עצמם ומדוע לא ניתן לעשות קופי-פייסט על דרכי הבראה של אחרים...בסרטון זה יש פירוט על שני הערוצים המוכרים יותר - הערוץ הגופני והערוץ הנפשי.

נפש בריאה בגוף בריא ארבעת ערוצי הטיפול, חלק ב'

בסרטון זה מירב הראל, ממשיכה להסביר על ארבעת ערוצי הטיפול והפעם היא מפרטת על הערוץ האנרגטי והערוץ הרוחני, שני הערוצים שלגביהם לרובנו יש פחות ידע ואת חלקנו הם אפילו מלחיצים, יחד עם זאת שניהם לא פחות חשובים ולא פחות אפקטיביים לתהליך ההבראה והריפוי מהערוץ הגופני והערוץ הנפשי שפורטו בסרטון הקודם.